Dag 31 - Pysslar

Hola!

Vi är ju numera väldigt spank-inspirerade med 2 spanjorer i huset. Sjukt festliga e dom också. Älskar att komma hem o bara skrika FERNANDO!!
Har bestämt att vi ska ha spanksa lektioner varje söndag, grymt o kunna spanska flytande ju! Får se hur det blir med den saken hehe.


Idag är läget i huset väldigt låg.. Alla är bakis och turk tjejen är sjuk! Men jag fick ändå nåt sjukt ryck när jag kom hem o dammsög hela lägan o moppade golven. Skiiiiinande rent!
Gårkvällen var väldigt kul, dansade som galningar, sjukt mycket folk överallt och gött dricka. Jaaa!

Så i veckan har vi planerat en tripp till svenska affären, måste köpa falukorv. Åh gud, speciellt nu när jag e så sjukt hungrig!
Sen är det ju (som ni alla redan vet eller borde veta) min bday på lördag. Väntar mig många fina presenter på posten hehe.... tänkte boka en pub i central London som tydligen har ett träd i mitten, spännande!

Nej nu ska jag tillbaka till Hbing, vi håller på att fixa i vårat rum. Klipper ut en massa folk/grejer vi gillar från olika tidningar som sen ska upp på väggen :)

Hörs snart igen!

xox
Bman

Kommentarer
Postat av: sussie johannamamma

Du är ju flitig som bara den. Tycker det är så roligt att följa er genom bloggen. Ser redan fram emot nästa inslag. kram sussie o anders

2010-08-03 @ 00:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0