holiday!!

Jobbade min sista dag igår, så idag packar jag. Just nu dricker jag kaffe och äter yoghurt.
Tänkte dra mig till High Ken och köpa en partyblåsa... Har packat det mesta nu och mina kläder är fruktansvärt tråkiga alltså!!
Förra helgen var Herbings föräldrar + Tommy+A-S här. Så sjukt festligt! Vi gjorde Santacon. Vilket innebär att man klär ut sig som tomte, ren, julgran eller nåt annat man tycker symboliserar julen och sen går man runt hela london. Sjunger dansar skriker och sprider glädje helt enkelt. Fantastiskt roligt.
Nui är ju Herbings dator sönder så vi har mamma juls dator (herbings mamma) så inga bilder.... Tyvärr! kanske kommer, kanske inte. Ni lär ju känna oss nu vid det här laget.
Förutom santacon gick vi ut och åt på tgi Friday! Åh jisses, åt den godaste dipp ever. Jack Daniels dip!! YUM! Så nu har vi planerat att återskapa den i hemmet....... :)


Igår fick vi världens otrevligaste mail från våran landlord som vi hatar! Har vi berättat att vi hatar dom förresten? Anyway, för att göra en lång historia kort så skällde han ut mig (bman) som att jag vore ett barn för att han tyckte det va skitigt i våran lägenhet, som han alltså har gått in i utan att fråga oss om det var ok! Sen nu skickar dom ett mail och 'hotar' oss att om vi inte betalar hyran i tid måste vi betala 150 pund extra. Detta trots att deras kontor är stängt mellan 24-29 (vi betalar hyra 24) PLUS att vårat internet inte har funkat på 2 veckor PLUS(!) att våran diskmaskin in te funkat på kanske 3 veckor och fortfarande inte funkar.
Det här folket äcklar mig så jävla mycket. Sammanlagt får dom in kanske 25000 KRONOR per månad (om inte mer..) för en lägenhet som inte ens är fräsch och dom kan inte fixa små pytte lätte grejer. Och dom vill ha mer pengar! JÄVLA JÄVLA GIRIGA AS!! Vi är så maktlösa också för dom har nycklar. Dom skulle kunna komma vilken dag som helst och länsa vårat rum.....!!


Så nu i januari ska vi flytta. Vet inte vart än men vi ska.

Åker ni till London, hyr aldrig aldrig ett rum genom FUlham Rentals!!


Nämen utöver det önskar jag er en FANTASTISK JUL!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0