Dag 10 - LÖNDÖÖÖÖN

Hej Hej hallå!

När Bman har legat på playan har en annan slitit ;)

Åkte ut till min "family", Squires, i torsdags kväll. Eller ja, jag tog mig till Wimbledon och Tina hämta upp mig.
Sen hade vi efterlängtad pizza-night tradition och vin!
Jobbade hela fredagen tillsammans med den nya au-pairen Sandra. Fick en hel dag med pojkarna. Sjukt mysigt! Det var förövrigt englands varmaste dag - 32 grader. Inte o leka med!

Sen på kvällen skulle jag och Sandra köra hem till mig, hämta o lämna lite grejer plus handla mat. Vi kom iväg ganska sent så vi åkte o shoppade först. Står där med hundra kassar och ska precis öppna bilen så var nyckeln bruten.
Så sjukt irriterande!! Well, det var bara till att ringa Matthew. Han kom som en riddare på vit häst med stora verktygslådan. Haha...efter tre timmars donande var bildörren öppen och vi hade lyckats tjuvkoppla bilen. Jag ska precis köra när ratten går i lås - vi kom ingenstans. Så det var bara att åka hem tillslut.

På lördagen jobbade jag hela dagen hos min gamla "extra-family". Sjukt mysigt att träffa dom också. Jane lämnade av barnen hos Squires (eftersom jag bott där hela helgen) sen spenderade vi största delen av dagen där - hade BBQ, badade, busade, mös, lekte och kolla lite film.
Senare på kvällen hade jag och Jessica (ett av barnen) girlsnight. Sen var det dags för mig o ta mig tillbaka och göra mig redo för utgång. Michaelas syster och en kompis var och hälsade på. Det blev hm...galet!? Men mycket trevligt. Kan förövrigt påpeka att vi körde dit - vi fick tjuvkoppla bilen igen för att kunna använda den, men det gick bra. Haha

Idag har vi haft BBQ igen - man kan aldrig grilla för mycket! Har haft en riktigt mysig helg. Gud vad jag älskar den familjen.

Anyway nu är jag tillbaka i min lya. Lite ensamt - men "grannarna" e schyssta =)
Förresten - jag kan konstatera att "den döda fisken"-ryktet är tråkigt men sant. Twat levde 24 timmar i vårt hem.
Nu när jag varit borta i helgen har Serbien och Turkiet (våra roomies, vet inte vad dom heter!) varit fiskvakter, dom har nämligen ett gäng själv. När jag kom hem idag var inte vår fisk i akvariet. Jag fick sjuka skuldkänslor - var den död!? Är jag världens sämsta förälder!? Vågar jag någonsin köpa nya fiskar eller ska där bara stå ett tomt akvarie på vårt rum!? Som tur var hade dom tagit Wanker och lagt i honom i deras akvarie - "han såg så ensam ut". haha. Söta är dom. Så nu har både jag och Wanker fått nya vänner i helgen! Trevligt värre!

Nu är det snart fotboll. Jag fick skit för att jag förra veckan sa att resultaten skulle se ut på följande vis;
1. Holland
2. Spanien
3. Tyskland

Hade ju inte helt fel - får se hur det går ikväll! Skrattar bäst som skrattar sist så att säga!

Hoppas allt är bra med er därhemma. Får lite abstinens nu bara för Bman e i Schweden.

Saknar er.
looooove från Hbing


Kommentarer
Postat av: johanna mamma Sussie

Hej min vän!

Alltid lika roligt att läsa er blogg, förstår att du saknar Bergsman men hon är ju snart tillbaka. Vi saknar dig. Puss o Kram MaPa

2010-07-12 @ 00:29:50
Postat av: Lolo

Naaaaw! Bättre en fisk i skålen än tio fåglar i skogen.



<3

2010-07-12 @ 15:03:29
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0