Dag 11 - Uttråkad!

Tjabba!

Läget med er då?

Jag!? Jo tack, bra. Sjukt uttråkad bara. Så jag flyr förmodligen fältet till Squires imorgon igen. Blir där någon natt. Sen tänkt jag spendera helgen där också!

Det går sådär med jobbsökandet för tillfället eftersom internet klabbar lite väl mycket. Tålamodet är inte det bästa. Det är dessutom 3000 grader ute och vårt rum är svettigt!

Nu tänker ni säkert såhär - men, du är i London, hur kan du bli uttråkad - Jo, mina vänner, det är såhär. JAG ÄR I PRINCIP PANK! Framförallt nu när man måste prioritera saker som mat, toapapper och tandkräm. Not so much fun.

Men, inte ger jag upp hoppet för det inte! Här ska det bli ändring. Hoppas jag i alla fall! haha

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på lägenheten för er som är nyfikna =)

Helgen då - jo, mestadels redan planerad.
NooNoo kommer hem på fredag - så jag ska väl attakera henne.
Lördag blir det förmodligen inflyttningsfest plus utgång hos min nyfunna vän Chris. Kan bli väääldigt roligt.
Söndag tänkte jag att Squires skulle bjuda mig på BBQ. haha
Wish me luck.

Hare fint sålänge ;)

pusspåer

Kommentarer
Postat av: susanne Johanna mamma

Nu sitter jag hos farmor och farfar och lägger in er blogg.Nu ska det blir lätt för dem att hitta er.

Kram o Puss från oss alla tre

2010-07-13 @ 13:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0