Dag 12 - IT's raining men - beatiful men - hallelujah...

Nä...det gör det tråkigt nog inte, men visst hade det varit trevligt!
I ofs. har vädert varit outhärdligt dom senaste dagarna och utan fläkt på rummet eller någon chans till tvärdrag blir det rätt så kvavt skulle man väl milt kunna säga.

Sitter i vardagsrummet med Ceren (fd. Turkiet) och planerar lite grejer.

Det är bra för hon är lika störd som jag är när det gäller städning. Jaha, och nu tänker ni säkert åt det dåliga hållet med tanke på hur mitt rum brukar se ut, men ni ska veta att jag håller en jädrans ordning överallt annanstanns! Anyway - vi ska gå och köpa städprodukter, det ska bli trevligt!

Förövrigt ska vi gå och kolla bio, fira hennes födelsedag o.s.v.
Djordje (fd. Serbien) ska nämligen hem och hon blir lite ensam. Ska man ta hand om henne serrni!
Snäll granne! haha.

Igår satt vi och kolla youtube - dog nästan av skrattattack hela högen. Gå in och kolla på Remi Gaillard - sen måste ni välja Rocky, Pac Man, party eller Super Mario. Hahahahahha.... sjukligt festlig!

Idag drar jag till Squires - hoppas jag kan få lite gjort där. Mest egentligen för jag tycker det är sjukt mysigt att vara där!

over and out.
JH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0