Dag 13 - It's getting late but i don't mind

Just nu vet jag inte vad för sorts engergi jag går på - men det funkar förbannat bra!
Dom senaste timmarna har jag förmodligen sökt runt 20 jobb. NU SKA DETTA FUNKA!

Ni vet när man kommer in i ett flow och är unstoppable. Så har det känts nu. Eftersom internet har klabbat hemma tog jag chansen att fixa här, de var ju en del timmar som gått till spillo, så nu är det mesta igentaget =)

Hade förövrigt fyllt i en massa dokument till olika nanny-argenturer häromdagen, öppar dom idag och allt är blankt. Känns inte helt okej!
Men det löser sig!

Nu är det nog dags för lite välbehövd sömn!!
hörs hörrni!
puss

Kommentarer
Postat av: sussie johannamamma

hej på dig din gamla höna. Är du kvar hos Squire?

Marie (extramossan) och jag sitter just nu och läser din blogg. Puss o Kram Marie och mamma

2010-07-15 @ 15:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0