Dag 19 - Turista i London = trötta ben

Bman här!
Gud så trevligt det är att vara tillbaks då. Speciellt med min lilla mamma här. Vi har nu varit i London två dagar. Sett Big Ben, Piccadilly, London Eye, strosat runt i Covent Garden osv.. Oh jisses så trött man blir av att turista. Jag tror att alla håller med om att vi aldrig sovit så gott. :)

Tänkte bjuda på nån bild från löndön till er som inte har fb.




En klockren bild på min mamma haha, riktig turist;




Klickar ni på bilderna kan ni få dom i större storlek.

Så där, då ska vi ta och laga mat nu då. Pasta o baconsås står på menyn minsann. Kanske en öl?!

Ta hand om er!

xxx Bman

Kommentarer
Postat av: Olsa

"Klickar ni på bilderna kan ni få dom i större storlek". ???. Vem tänker du läser din blogg? Min farfar eller?

2010-07-24 @ 14:11:23
Postat av: Johanna

Haha du Alla vara mormor/morfar/farmor/farfar laser denna blogg sa va ju tvungen att skriva de :)

2010-07-24 @ 15:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0