dag 27 - myshuset

Men hej hörrni!!

Just nu är livet fantastiskt bra!

Turkiet, Ceren och Serbien, Djordje känner ni ju nu till.
Men nu är Djorde på semester och Cerens syster är här och hälsar på istället.
Också har några flyttat in i det tomma rummet.
Silvia och Fernando, två polare från Spanien.
Sjukt sköna människor hela högen.

Ceren kom hem i måndags och frågade om jag och Fernando ville följa med på en öl, den kvällen slutade på en salsaklubb. Men herrejesus vad roligt vi hade.


Sen igår var jag och Ceren och storshoppade. Bestämde oss för att ha en liten get-together på kvällen.
Slutade med att vi blev 7 stycken, alla bidrog med någon, om det så var dricka eller mat. Cerens kompis hade med sig en gitarr. Mysig kväll.


(Klicka på bilderna så blir domo större!)

Gud vad jag trivs bra här!

Bman är på jobbet, snart har jag också något att göra, ska bli skönt =)

Hare fint sålänge!
Kärlek från Hbing

Kommentarer
Postat av: Louise

hehe vad bra! ,, puss puss

kärlek från Msson = )

2010-07-31 @ 18:49:09
Postat av: susanne herbing

Oh, vad roligt att höra att ni trivs.Ser mysigt ut på bilderna, lägg in fler sådana. Vi är i Lettland och har det fantastiskt trevligt. Var rädda om er. Kram Anders Sussie

2010-07-31 @ 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0