Dag 5 - I ensamhetens tid...

...hahaha, nu ska Bman få lite dåligt samvete!

Herbing här!
Wazzup!?

Jo, nä, inte mycket.

Fast vänta idag har jag varit j*vligt (förlåt mamma) produktiv. Har sökt 3 jobb, ansökt om att få anmäla mig till 2 argenturer, färdigställt min engelska CV, ring och fått intervju till ett NI-number.
Jag ska jobba hos Squires hela fredagen - detta innebär då också att jag ska få köra bil - YIHA!! (säger folk så längre!?) och bäst av allt - klämma, lukta, busa, mysa och pussa på mina små gullungar. Ska givetvis göra detsamma på Tina och Matthew. Fast det får komma mer som en chock för dom. Killarna är mer vana. Höhö. Jag ska minsann möta upp Tina redan torsdag kväll, sen åka hem med henne eftersom jag är bjuden på vår före-detta traditionella pizza- and popcorn night. Gud vad trevligt det ska bli!!

Anyway, det är tiden däremellan som är så tråkig. Och ni som känner mig vet hur dålig jag är på att inte jobba. Hur rastlös jag blir, men det ska förhoppningsvis bli ändring på det SNART!

Nu önskar ni mig lycka till - SÅ!

pössheeeej



Kommentarer
Postat av: F-big

LYCKA TILL !!! <3

2010-07-06 @ 19:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0