dag 6 - viktigt meddelande till alla våra svenska fanz

VI HAR BLIVIT FÖRÄLDRAR!

Dom heter Twat och Wanker och är det vackraste gud skapat, eller i alla fall deras mammor.
Vi har alltså adopterat två fiskar.

Jag tog en härlig promenad med min största väska i jakten på att finna det jag sökte och där var den "The fish bowl" det var som en dröm, ni vet i början av Simpsons när molnen säras, solen sticker fram och man hör detdära fantastiska ljudet aaahhhhh....SÅ kändes det.

Bergsman aka lillfrugan kurrade i lycka när hon såg dom. Nu har vi blivit mammor. Det är ett stort ansvar, dom ska matas, skötas om, byta vatten och klappa dom.

Dom har även fått en vacker skylt som jag designat. Framförallt Wanker (den svarta) gillar den, han tror att det är hans spegelbild!

Nu undrar ni säkert hur dom fick sina namn. Ja, vi vet att det kanske i era ögon inte är dom mest fantastiska namnen. Men vi fick en uppenbarelse när vi var i Warrington och hälsade på våra goda vänner Dave och Johanna. Dave's pappa Alan drog ett gäng fantastiska skämt som slutade i att vi bestämde oss för att köpa fiskar och döpa dom efter dessa historier.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0