Sista dagen i Sverige och dag ?? i Löndöööön

BAAAH!
Imorn åker jag tillbaks till kära london. Kommer bli fantastiskt. Har handlat mycket bea sås och CHOKLAD!! Köpte marabou för 150 spänn. Mummmmmms!
Annars då?
Jo tack, spenderade natten på Ewes golv. Men det är jag van så att säga. Förra sommaren sov jag där x antal nätter. Det var sig likt.
Sista gången igår också som man satt på Ewes terass!! Sjukaste balkongen det där. Vart ska vi nu spendera våra sommarkvällar hädanefter?!! Men det löööser sig.
Nu hoppas jag att min vän åsa kommer lägga upp bilderna på fejjan, min kamerasladd har ju valt att försvinna (jag har INTE tappat bort den) så jag har inte tagit ett enda kort på semestern :) Men jag kan säga att den varit bra. Sjukt bra väder och mycket solande. Förhoppningsvis e man nån nyans brunare.
Ses imorgon vid 6 Hbing.
Kläm,
Bman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0