Dag 4 - E vi sambos nu eller!?

Men heeeej hörrni! Johanna och Johanna här!! Äntligen har vi fått igång internet!

Efter ett år av planerande, längtan och väntan har vi nu äntligen blivit sambos.
Det hela började som ett löst skämt, eller snarare en dröm, och är nu verklighet.

Just nu äter Bman en banan, medans vi planerar vårt nya hälsosamma GI-liv.
Vi har även powerwalkat idag - Det går bra nu!

Själv letar man ett jobb - det har gått sådär utan internet. Men det ska bli ändring på det nu serni!

I slutet av nästa vecka ska jag ha ett jobb. Så är det bara. Wish me luck.

Vi var ute i helgen - firade Steff. Det var trevligt.

Jag har förövrigt gått o blivit hemmafru tills jag hittar ett jobb. Lagar mat, städar, plockar undan och donar vettni!
Jag har fått ett tidsfördriv och Bman e glad när hon kommer hem från jobbet, precis sådär som sambos ska ha det! haha. 

Förresten vet ni att det är rätt krävande att vara hemmafru -eller i alla fall donandet - detdär själva "läsa tidning, kolla rundor på nätet och ta en paus" är inte lika jobbigt =)

Nu ska vi titta på antingen a walk to remember eller dagboken. Det blir bölefilm idag.
Igår var det mindless-movietime. Det blev Juno och she's the man.
Undra vad det blir imorgon? - jag hoppas på en klassiker. Kanske Pulp Fiction!?

Tills dess.

Ha det fint och talla gärna lite extra mycket på varandra såhär i sommarvärmen!
Puss

Kommentarer
Postat av: mamma sussie

Låter ju trevligt, alltid lika roligt att höra hur ni har det. kram o var rädda om er Sus o And

2010-07-06 @ 00:55:40
Postat av: Lois

Underbart snygg blogg, vem har hjälp er med den?? :P



Skriv skriv skirv, alltid kul att höra om era äventyr!



Saknar dig Joy! (Bergman, jag hade säkert saknat dig också om jag någon gång träffat dig :)



Puss

2010-07-06 @ 08:45:50
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/
Postat av: PB

Haha, kan se framför mig när ni käkar eran GI-mat och powerwalkar med Petters "Det går bra nu" i lurarna :)

2010-07-06 @ 16:22:07
Postat av: A+B Herbing

Tjenare Johanna. Nu har din mamma visat mig hur vi kommer in i din blogg. Färäldrarna var här igår och åt brunch. Allt är väl hör av oss senare.

2010-07-16 @ 15:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0