Dag 114 - Nu får det baskemej hända något!

hej hej hallå!

Jaha, så vad har hänt då?

Inte mycket, eller jo, förresten. En himla massa!
Jag gör en lista. Är ni intresserade av mer information så vet ni vart vi finns!

- Bildtse har varit och hälsat på.
- Fernando har åkt hem. (vår gamla roomie)
- Raol har kommit hit och åkt hem. (vår gamla roomie)
- Lotten har varit och hälsar på.
- Vi har varit i Warrington och myst, sjungit (och dansat) till midsommar sånger och blivit engelska cowboys.
- Jag har börjat och slutat mitt jobb.
- Vi har ändrat om i rummet.
- Monica från Venezuela har flyttat in.
- Bman har varit i Paris.
- Jag har varit i Sverige.
- Bman har jobbat en massa.
- Jag har jobbat när jag har fått chans till det.
- Jag söker jobb febrilt.
- Sanna o Moa har varit och hälsat på.
- Jag har varit i Reading hos Nina.
- Jag har myst mycket med min gamla au-pair familj.
- Vi har varit på två fantastiska lägenhetsvisningar i hooden.
- Vi har turistat.
- Vi har festat.
- Vi har gjort misstag.
- Vi har blivit sentimentala pga. att julen snart står vid dörren (bara för att vi längtar så mycket efter den).
- Jag har i smyg lyssnat på jullåtar sedan början av september, förmodligen Bman också.
- Vi har varit på vin o middag i Hampstead hos Malin och My.
- Vi drömmer om att skaffa en hund (Lugn nu, det kommer INTE att hända, men drömma kan man väl få göra!?)
- Vi har myst rundor i äkta lill-fruge anda och druckit kaffe och kollat in folk på stan.
- Vi har hälsat på i Kaelas o Malvinas nya lya med deras trevliga roomies.
- Bman lyckats göra isönder (och få tillbaka) två splitternya I-phones!!
- Jag har och hälsat på Emilia i Brixton, där jag även fick äran att träffa Anna.

Tror det var det hela. Förmodligen mycket mer som skett i våra händelserika liv, men man glömmer så lätt!

Nu till vad som SKA hända;

- Jag ska (hör o häpna!!) på en intervju.
- Vi ska ha en vit helg och self-pampering night imorgon.
- JAG SKA HITTA ETT JOBB! Vägrar behöva sätta mig på ett plan till Sverige.
- Jag ska provjobba hos en familj.
- Vi ska börja på vår diet igen.
- Vi ska ut och Powerwalka alt. köpa tränings-dvd o trikåer så vi kan köra lite workout och samtidigt känna oss sexiga i vardagsrummet. (borde man kanske gå ut i trikåerna sen!? hm...tål att tänkas på!)
- Vi ska på Halloweenfest. Där temat är T. Vi ska antingen vara tanter eller tvillingar ser det ut som just nu!
- Vi ska på 30-års fest. Tema Viking o Cowboy - CAN'T WAIT!!
- Vi ska på födelsedagsparty hos Sofie.
- Vi ska flytta (vi är inte alltför ambitiösa gällande letandet!)
- Vi ska fira jul i Sverige.
- Vi ska fira nyår i LÖNDÖN!


Sådärja. Kan ni sluta sitta där och vara nyfikna!
Vi saknar er, det gör vi, men vi har det bra - just so you know!

Mycket kärlek från Hbing!

Kommentarer
Postat av: johannaHmamma

Hej Hannis o Bman

Äntligen lite blogg igen, länge sen sist. Tycker verkligen om att läsa dina och Bmans inlägg. Låt det inte ta lika lång tid till nästa gång utan håll oss uppdaterade. puss o kram och var rädda om er. MamSus o PapAnd

2010-11-01 @ 23:14:44
Postat av: Louise

Nu är det bannemej dags för uppdatering, det är trist när man inte kan följa er vad ni hittar på.

puss och kram Su O Lo o Fi

2010-12-05 @ 11:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0