spring is here!

Tror inte ni forstar hur uuuuunderbart det ar har just nu!! Denna veckan har jag varit pa oandligt manga picnics i parken. Och idag chillade vi med Malvina o Kaela pa terrassen, finally!!
I skrivande stund sa jobbar jag, as always kanns det som. Sen ska jag ta taxi till steph och sova dar. Picnic imorn igen vettni sen pa eftermiddagen drar jag till Matt och Herbing ska ut.
nu till lite trakigare saker.. Jag gjorde ju ett nytt pass for ett par veckor sen har i London pa svenska ambassaden. Da upptackte dom saklart att jag nu bott har ett par ar och inte 'skrivit ut mig' fran sverige. Sa dom fixade det till mig, I was not happy. Kande mig lost att jag inte var skriven i Sverige langre!! Anyway, nu har jag ju sokt skolor i Sverige till hosten. Sa imorse nar jag vaknade och kollade mailen hade Antagningen skickat och skrev att jag maste pa nat vis bevisa att jag ar svensk osv. Sa for tillfallet e min anmalan inte giltig! Ar inte det sa jalva typiskt och framforallt jobbigt?! Sa pappsen ska skicka fodelsebevis o jag maste skicka kopia pa mitt pass. Forhoppningsvis e det enough for att dom ska fatta att jag e svenne haha.
Och pa tal om hosten, jag ar ju inte saker pa om jag ska aka hem. Det ar lite av en plan b/c.
Plan A ar att jag ska forsoka komma in pa ett event foretag och gora work experience (ungefar som prao) en dag i veckan. Och sen om jag gillar det, antingen plugga en eventkurs jag hittade pa internet eller om det foretaget gillar mig sa pass mycket att det leder till en anstallning och sen ta kurser genom foretaget.. Matts basta kompis brorsa jobbar namligen pa ett event foretag som e ratt stort har i London sa det vore ju perfekt!
Men ja, om inte det loser sig och jag kommer in i Gbg sa kanske kanske jag flyttar till sverige :)
Jag har forresten kopt en cykel!! Ska borja cykla till jobbet hade jag tankt. FETT KUL! heheheh stod o meckade med den idag, fixade med lite skruvar, drack ol och fick en bonnbranna. Som en redig karl! medan herbing fixade i 'tradgarden'.......... ja vi ar 65 ar....
Nu ska jag lasa skvaller.
Hej!
x B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0