Dag 219 - Att vara sambos...

...ar inte alltid en dans pa rosor ska ni veta.

Det ar inte sa att vi har ett daligt forhallande nu eller nagot, snarare tvart om, det ar bara sa att vi nu for tiden far planera in att hinna se varandra. Och det mina vanner, det ar jobbigt!
Som igar, da skulle vi egentligen ut och sprungit, som blev till att powerwalka, som blev till en promenad, som slutade med att vi gick pa puben och drack ett glas vin istallet.
Kvallen foljdes sedan av oandligt fnittrande. Nagon som slutligen resulterade i hysteri, nar vi kommer fram till att vi ska minsann bli rika pa att gora pengapungar. Och inte vilka pengapungar som helst vet ni, nej, utan dom i RIKTIGT mannisko pungskinn. Sen eskalerade hela grejen och ideerna kom som pa rals - det ska vara hangpungar, dvs en pengapung som hanger runt halsen, dom ska lukta olika, exempelvis curry o.s.v. o.s.v. Ni som kanner oss, ar formodligen inte helt chockerade vid detta laget, och ar ni det ber jag om ursakt.
Framforallt nu nar jag precis kommit pa att min farmor, farfar och mormor laser denna bloggen! Men ni borde i och for sig ocksa vara vana nu! Om inte sa ber jag om ursakt - annu en gang.
Jaha, annars da!?
Jag ska jobba anda tills imorgon runt lunchtid. Inte jattekul att spendera fredagen pa jobbet, men jag trivs faktiskt fantastiskt bra!
Bman ar och blir serverad mat hos Tom o Steph, lyxfrugan vettni!
Na, dax att se om jag hittar nagon bra film pa TV, dom har ju for soren SKY!
Hoppas allt ar bra med er!
Ni kan val kanske komma och halsa pa nu nar vi antligen har ett eget place!
Jag sager detta i hoppet om att det faktiskt ar fler an min alskade mamma och pappa som foljer denna bloggen, tur att dom laser och kommenterar (Kann ingen press ni andra!!).
Mycket karlek fran Hbing

Kommentarer
Postat av: Johannamamma

Hej på er Knasbollar!

Ja, ni är verkligen tokiga men roligt är det att läsa. Nu sitter jag i soffan och myser snart dags att ge sig till teatern, två föreställningar idag. skriv snart igen det är så roligt att läsa. Ta väl hand om er o ha en mysig helg. Pussar o kramar i massor. Hbingmamma

2011-02-05 @ 09:57:18
Postat av: Hbingmamma

Hej igen!

Även om det är dåligt med kommentarer så känns det bra för oss som gör det om ni uppdaterar ofta, är så mysigt att läsa vad ni hittar på. Var rädda om er och skriv snart igen. Kram Sussie

2011-02-07 @ 16:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0