sjuk

sådär, då slog förkylningsheten till på riktigt. Har varit frisk heeela kalla vintern men är nu alltså sjuk.
Detta är även en av dom mest busy week jag har så det är väldigt typiskt.
Men ignorerar det, får vara sjuk i början på nästa vecka istället!

Igår var jag iväg o mötte upp med en kompis från Hudik. Jättetrevligt var det. Men också väldigt lustigt. Sa till min boss att jag ska ut och träffa en vän, men kom  sen på att vi inte alls känner varandra. Vi har gått på samma skola men inte i samma klass och vi har gemensamma kompisar. Så lustigt det där, bara för att man kommer från samma stad så blir man direkt vänner. haha. Men det var väldigt trevligt och förhoppningsvis kommer hon och hennes pojkvän med ut nästa helg när mina kompisar är här!!

Ikväll ska vi iväg och käka och fira Malin som fyller 25!!! GRATTIS till henne :)

För övrigt måste jag göra ett nytt pass, och tack gode gud för det. Bilden på mig är så fruktansvärt fult, och det är ju inget man själv kan photoshopa ;)


Yeye, ni får ha det så bra så hörs vi snart igen!

Kommentarer
Postat av: Hbingmamma

Så väldigt synd om dig, förkylning är minsann inte att leka med. Verkar smart att skaffa ett nytt pass, kan du göra det från England? Ha det så mysigt på 25-årsfesten och var rädda om er,

Kramar i massor /Hbingmamma

2011-02-10 @ 16:40:50
Postat av: joberg

hej hbingmamma.

ja, kollade precis upp det. det är väldigt dyrt, 130pund istället för 400 svenska kr. Känns ju lite surt men det måste göras :)

hoppas ni mår bra!



kram bergarn!

2011-02-10 @ 21:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0