god jul!

Heej!
haha, vilket skamt att jag sa att jag va sugen pa att beratta saker for er osv sa blev det bara 2 inlagg sen gav jag upp!
Mycket har hant sen sist. Herbing har jobb framforallt. GRATTIS!! (fast nu har hon ju jobbat ett tag)
Vi har varit pa arets roligaste hemmafest, frusit ihjal, blivit tillsagda av var dick till landlord osv.
Men snart ar det nytt ar och nya tag. Jag o Hbing har kommit overens om att starta ett nytt liv. Som alltid i januari. Men denna gang ska vi lyckas, vi gor ju de tillsammans. Sa ny kost och trana ska det bli! SCHA! plus nytt place att bo i....
Jag barnvaktar for tillfallet och imorgon ledig. Ska farga haret och klippa mig! Och ga till doktorn. Har kliat sa forbannat i min hals over en manad nu. Googlade det saklart, vilket var ett misstag for nu tror jag att jag har alla sjukdomar i hela varlden....
Nu langtar jag hem som en gnu. Vill ha mormors kottbullar och lussebullar!!! dom basta som finns :)
(inte ens 2 veckor kvar.. Yaay!)
Puss
Bman aka The Meatball

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0