iPhone-drama!!

Det är verkligen inte min dag idag... Jag o Lotus (den lilla tjejen jag tar hand om) var på en playgroup. Jag satt och lekte med min iPhone och allt var frid och fröjd. Gick hem för att göra lunch och herbing kom över en sväng, vilket var mycket trevligt! Men sen..... skulle kolla vad klockan va på mobilen och det är en repa på displayen. Men inte så att man kan känna den utan verkligen innanför. Mycket konstigt! OCH det gick inte att göra ett skit eftersom det är touch screen. Kunde inte ens svara när nån ringde. P.A.N.I.K!
Hela mitt liv är inom denna telefonens ramar! Min kalender, apps, BILDER! Hade så många fina bilder på Oscar o Lotus som jag tänkt göra nåt trevligt av till föräldrarna.
Anyway, susade in till Apple Store på Oxford street där dom, tack gode gud, sa att jag får en helt ny tele. GRATIS!! Behövde inte betala en spänn!!!
Kan även få tillbaks alla appar jag redan betalt för, alla mina nummer va kvar också men det som grämer mig mest är bilderna.....
Men det hade kunnat vara värre!

Och det blev lite värre, när jag hämtade Oscar från skolan körde en liten kid in i mig med sin scooter. Scootern fastnade i min sko och slet sönder den lite på hälen där bak. Inte vilka skor som helst utan mina CONVERSE!!!!!
Så jävla typiskt.
Efter det kände jag att det bara va att åka hem och låsa in sig. Vad mer kan hända liksom? Vill ju inte dö på kuppen höhö.



Herbing är nu på intervju nummer 2 för dagen. Och innan det var vi på rumsvisning. Har nu börjat kolla runt för ett nytt hem, det är trevligt här där vi bor nu men pengarna vi betalar e snuskiga!! Jaja, det rummet vi kollade på ikväll var inte bra, skulle isf bo med en mamma och hennes son. Haha! Och det var litet, eller vårat rum va stort men hela lägenheten i sig var yttepytte litet.

Bättre lycka nästa gång :)

Nu ska jag göra te och söfta.

Puss o kram - J.B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0