Ut på varsitt håll igen, skärpning!!

Jag tycker ni är något dålig på att kommentera...

Men inte är vi bittra... Skulle bara va trevligt!

Ikväll ska vi ännu en gång ut på varsitt håll. HUA! Förra helgen gick ju... bra! Hela kvällen smsade jag herbing. Om helt onödiga saker. Typ, 'jag har på mig en randig klänning', 'påminn mig att jag ska berätta en historia om snus imorn', 'nu går jag och kissar'... För att nämna några!!

Jag ska då ut med Stacy och Steph. Herbing ska ut i Reading med sina vänner från Sverige.

Vad som händer skriver vi om imorn.

Igår var jag till doktorn. Och dom skiter verkligen i hur jag mår eller ser ut. Jag ser alltså fortfarande ut som en prickig korv. Och dom vet inte vad det är! Sånna här tillfällen förbannar jag mig själv att jag bor i detta jävla land. Som jag älskar. Förutom när det kommer till sjukvård. Doktorerna i Sverige lyssnar iaf på en. FÖRSÖKER ta reda på vad det är som är fel, kanske tar ett allergiprov?.
Så som ni kanske förstår fick jag inte ut nånting av doktorsbesöket. Jo, en salva. Som jag måste betala 14pund för. Och som bara KANSKE hjälper. Hjälper det inte kommer jag behöva se ut så här i upp till 3 månader. Kanske längre.

Det jag funderar lite över är hur det hade sett ut om jag hade varit en superstjärna, säg Beyonce, som nästan alla vet vem det är!?. Jag (beyonce) ska precis ut på turne. I 10 av 15 nummer ska jag vara i bikini och dansa rundor. En vecka innan turnen börjar får jag UTSLAG på kroppen, röda är dom också. Jag går till doktorn. Jag får tabletter och salva och inom 3 dagar börjar dom tyna bort. Lagom till turnen börjar är dom BORTA!!
För inte fan skulle dom skita i Beyonce. Nej nej hon är ju snygg, sjunger bra, har pengar och är känd. Henne kan vi inte behandla hur som helst.


NU ska jag gå ut och ha kul. I en kroppsstrumpa ska jag dansa rundor som att jag vore Beyonce!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

näe stackars dej! men d e bara på kroppen o inte i ansiktet? kliar?

men nåt positivt är att det där skulle varit en mkt underhållande krönika i typ veckorevyn :D

saknar er! PUSS palt

2010-10-10 @ 16:24:47
URL: http://daveandpalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0