utgång på ingång så att säga

Jag känner hur suget efter att skriva till er börjar komma tillbaka! Jag VILL berätta saker för er nu :) KUUUUL VA!

Igår var vi till Malin och My på tacokväll. Dom och vi har bott i samma stad i ett år och igår var kanske fjärde gången vi sågs. Hur svårt ska det vara liksom? Anyway, vi kom som vanligt en timma försent. En person valde nämligen att 'lägga sig på rälsen' precis när vi åkte. Vilket självklart är tragiskt men också väldigt irriterande... Kvällen var trevlig med spankst vin som enligt expediten jag köpte det av var 'perfect for texmex food'.

Idag lyxa vi till det med en Starbucks kaffe till frukost. Strosade runt lite här i byn och drömde oss bort att bo i ett typiskt engelskt hus med viktorianska fönster!! VACKERT!!

Sådär nu kom herbing med en wrap! trevligt :)

på tal om mat kan jag meddela att jag ser ut som en prickig korv. Har utslag över hela kroppen... ska till doktorn på måndag eventuellt. återkommer om det sen ..

Ikväll ska vi för första gången på länge ut på varsitt håll! Eller vänta nu..... Vi har ALDRIG varit ute utan varandra! Hur ska vi nu klara detta??!! Nu blev jag lite nervös... Vem ska jag dansa med?


Nu ska ansiktet på!

PUSS - Bman

ps. Hbing säger kläm ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0