sååååå nära att det kittlar i kaggen

om sisådär nån timma nu är dom HÄR!!

BAAH! har städat lägan, tvättat håret, handlat frulle, lånat luftmadrass osv. SCHÅ!
Vädret här har varit mys, förutom idag då det var väääldigt kallt.

Kom precis på också att när mina vänner kommer får jag även snus!! Den senaste tiden (innan sista snusdosan tog slut) snusade jag heeela tiden. Har varit 2 låånga veckor utan kan jag säga. Pappabing förstår mig väl iaf!?!?
Imorgon kan jag tänka mig att det blir en massa turistande, Lollo har ju faktiskt aldrig varit här. Sen kanske käka nån god lunch nånstans och på kvällen blir det utgång med alla andra kompisar i denna stad!

Näe jag är så excited över snus o grejer att jag inte vet vad jag ska skriva... nu föna håret, som den birgitta man e!

HÄJ!

ps, hbingan har det bra i france :) ds

Kommentarer
Postat av: lena nylund

Ha de så trevligt i helgen saknar dig Johanna många kramar mamma Lena

2011-02-21 @ 13:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0