new life

HEJ!

vet inte vart jag ska börja berätta om den senaste tiden.... Låt oss ta det steg för steg ja?!

Jul: Kommer hem 3 dagar senare än beräknat pga av det fruktansvärda "snökaos" som svepte över hela Heathrow.. Otroligt makalöst irriterande. Men kom iaf hem och ska absolut inte klaga. Hade det jättemysigt med familj och vänner, alla älskade Matt. Det var lyckat helt enkelt :)
Nyår: Vi var trötta den dagen om jag inte misstar mig. Gick i sista sekunden till Sainsburys för att handla maten som skulle ätas om en timma. Blev uppraggade av en mystisk man. Vi fick hans nummer och sprang till Malin & Alex.
Åt och drack, jag drog till Matt och blev åksjuk i taxin. Höll på att spy faktiskt. Herbing o co... gick ut tror jag?
12-slaget: Drack alldeles för mycket och textade Herbing. Bråkade sen som fan med Matt och gick hem och sov. Dagen efter kom vi dock inte ihåg vad det var om höhö.
Januari: Tillbaks till jobbet och redan efter en vecka behöver man en till semester!! (och förhoppningsvis blir det så i April om Klara flyttar till Barca, hoppas!!) Vi börjar på riktigt kolla på nya rum.. Går sådär. Sista veckan får vi dock tag på ett rum, vi får det säger bruden som är svensk. YIHAA säger vi. Dagen innan vi ska signa kontrakt, betala osv mailar hon och säger att hon ska stanna. Ooops, plus att vårat nuvarande rum redan va taget av andra.. Vi är alltså hemlösa och har 4 dagar på oss att hitta nytt!!! PANIK.
Men som en jäkla jäkla tur hittar vi ett!!! Med takterass, delar inte med några andra, egen toalett, egen dusch osv! Så sjukt grymt, blir BBQs här i sommar kan jag lova. Alla e välkomna!!


Och på tal om det kommer Ida, Lollo och Åsa om ca 2 veckor. Ska bli så fantastiskt jävla KUL!!!!! Vi ska den lördagen åka till Warrington och Palt & Dave!! Can't wait man... Bara Ewe som kommer saknas den helgen :)

Jag har även fått ett morgonjobb, 3 dagar i veckan tar jag hand om en baby. Skitsöt! MEN har dock tröttnat på detta jobb. Känner att min hjärna är potatismos och måste börja arbeta upp den. Ska på riktigt försöka hitta en fin utbildning denna vår!

Så dessa 6 månader av 2011 ska jag ha så kul som möjligt, vi har redan en massa planerat på helgerna. Födelsedagsfester, mini-trips osv!! Sen såklart dom restrerande 6 månaderna ska vi såklart också ha skoj.. .

DETTA SKA BLI MITT ÅR!!


Här kommer lite bilder, har hittat min kamerasladd!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0