andas in

Håller på att göra lite popcorn, det förtjänar jag efter dessa två veckor :) Är ensammen, hebbe är hos sin familj, hon ska sova där. Jag kom för ett tag sen hem från barnvaktande.
Det ryktas om ett nytt nannyjobb här i london. Med en lön på 12000 PUND i MÅNADEN!! So 'whats the catch' undrar ni precis som vi andra? Jobba 24/7 tre veckor, ledig en vecka i månaden. Så jaa mmm jag vet inte...

Men igår låg jag o drömde mig bort om alla pengar. Allt jag skulle kunna göra, skänka en tusen pund till familjen hemma varje månad. Åka på semester en gång o månaden. Investera! Köpa lägenheter lite här o där!

Gud så mycket man skulle kunna göra med dessa pengar. Men förmodligen är man så busy att man inte har tid att göra av med nåt.

Denna helgen blir trevlig. Ska tydligen bli strålande väder på lördag. Då drar vi till Camden market o shoppar lite. Fixa present till Kaela bland annat som fyllt år och som vi också ska till på kvällen, party party.
På söndag tänkte vi slå till med stor picnic på våran terrass! Vi är 10-12 pers som kommer o delar mat! Så himla mysigt ska det bli! Hoppas bara vädret e bra!!

Vad händer i svea då? Mer snö?

Xx
B


Kommentarer
Postat av: Ida

tjena! här i svea snöar det tack o lov inte. har vart väldigt molnigt dock i helgen men plusgrader så vi är nöjda! så ni sitter just nu på terassen alltså?? shit va mysigt. jag surfar, medan canice sover. kanske för att vi ska städa idag....hehe. puss på er!

2011-04-03 @ 10:20:35
Postat av: hbingmamma

hej mina vänner!



Roligt att läsa er blogg. Är så spänd på er lägenhet, terassen verkar kanon. Här hemma är det blåst och tråkigt men börjar ändå trots allt våras. Tittade på min väderap och såg att ni hade 19gr och sol, låter inte helt fel. Skriv snart igen är så roligt att läsa vad ni hittar på. Kramar från Sus o And

2011-04-07 @ 09:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0