Dag 17 - BONKERS!!

Hiya!

Då sitter man här i väntan på att Bman med mor ska komma hem!

Men vilken lyckad helg hörrni!

I fredags åkte jag och mötte upp Tina efter jobb, då vi fick den brillianta idéen att gå och ta en drink - Matthew kunde ju köra oss hem! Efter x-antal välbehövda drinkar ryckte det i benen till varenda låt som spelades på radion, så Tina o jag bestämde oss för att det var dags för utgång i Guildford. Hem och dra med den nya au-pairen Sandra ut. Lite drinkar o käk hemma sen bar det av. Kaela o hennes kompis Angelica kom o mötte upp oss.

Vilken galen kväll det blev - musiken pumpa, kroppar rörde sig i takt till den och svetten rann.

Vaknade ovanligt tidigt på lördagen och busade lite med killarna för att sedan bli upphämtad av NooNoo som precis kommit hem från 2 veckors semester.
Jag var bjuden på inflyttningsfest till min vän Chris men var inte säker på hur jag kände p.g.a. kvällen innan. Men det blev det ändring på efter en liten power-nap. Två timmar senare anlände vi. Men gud så trevligt vi hade - var givetvis sist att lämna.

Idag har jag väl mått bättre än förtjänat - igen. Vilket jag är oerhört tacksam för.
Städat, tvättat o donat här hemma för att lillfrugan ska komma hem vettni!

Förövrigt måste det vara något som inte stämmer här hemma. Grannarnas (turkiet och serbien) fiskar har också börjat dö - jag har en känsla av att Wanker inte har många dagar kvar att leva. Gud så sorligt.
Men det betydet ju trots allt att vi inte är dåliga fiskägare utan att det uppenbarligen är något sorts problem.

Vi får se vad som sker helt enkelt.
Kanske får bli fiskhimlen för honom också = toan.

Nu får dom bannemej ta o komma!
Hörs hörrni!

puss Hbing

Kommentarer
Postat av: sussie johannamamma

roligt att läsa er blogg så att vi kan hänga med på vad som händer. var rädd om dig och hälsa bman när hon kommer tillbaka. Kram MaPaFi

2010-07-19 @ 00:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0