dag 22 - oh dear me...

Det haver varit en minst sagt busy vecka - därför bristen på uppdatering!!

Bman + mor kom tillbaka i söndags, det var jag helt omedveten om. Här går man och tror att dom ska dyka upp på måndagen, men ack nej.

Måndag var jag på intervju för mitt NI-number, det gick bra. Trevlig kvinna där. Nu måste jag bara vänta x-antal veckor.

Tisdag var jag på intervju hos en nannyargentur och blev inskriven, samma dag fick jag intervju till en familj i Hampstead. Sen mötte jag upp Bman o Lena för lite lunch, mys o shopping.

Onsdag var jag helt död p.g.a. Lenas snarkande, sov några få timmar och blev aldrig rikigt människa dagen efter. Vi gick dock och tog en öl på kvällen, sen gick vi hem här och hade myskväll, Lenas sista dag.

Torsdag var jag på intervju hos en annan nannyargentur där jag blev inskriven. Kom typ 20 minuter försent eftersom det låg sjukt konstigt.
Direkt därefter mötte jag upp Bman, Lena, Tina, Addy, Sam, Michaela och Sandra på Nando's - underbar lunch. Som alltid!! Sen körde jag hem pojkarna och Sandra, sista gången jag fick köra micran(!), körde och hämtade upp Lena o Bman och sen körde jag dom till flygplatsen. Himlen öppnade sig och vi satt fast i bilkö i gud vet hur lång tid. Vi kom i alla fall hem till Squires igen och tog oss till wimbledon, där vi tog en öl och mötte upp Matt.

Idag har det också gått i ett. Upp imorse, åkte iväg på intervju till familjen Cohen. Som består av mamma Sofia, pappa ? och Kajsa 9 år, Vera 7 år, Axel 5 år, Astrid 3 år och Hanna 3 veckor. Det gick, enligt mig jättebra. Verkar som en bra familj och barnen är SJUKT söta! Jag är framförallt helt förälskad i Axel och Astrid.
När jag kom hem hade en annan familj hört av sig, så jag ringde dom och fick en intervju med dom idag också. Det gick också bra, dom kändes lite stressade bara. Men man vet aldrig. Får se vad som sker.

Imorgon ska jag i alla fall tillbaka till Cohens, Sofia hörde av sig och undrade om jag ville komma och hänga med barnen och träffa Mannen. Sen får vi se vad kvällen erbjuder. Jag och Bman har inte haft en kväll för oss själv in ages. Kan bli trevligt!

Dethär kallar jag uppdatering!
Hoppas det är bra med er därhemma! Saknar er.
PUSS LOOOOVE

Kommentarer
Postat av: sussie johannamamma

Det vill jag lova att det var en uppdatering som hette duga.Har verkligen saknat att läsa bloggen de sista dagarna. Var rädd om er och hälsa Bman. Puss o Kram Sussie (Birgitta e så snygg i håret)

2010-07-24 @ 00:53:01
Postat av: Louise

här är det bra! men saknar dej!!! <33 puss och kram Louise

2010-07-25 @ 10:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0