dag 24 - Nu händer här grejer!

JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT JOBB!

Från och med 1 september kommer jag jobba i Hampstead Heath som nanny.

Familjen heter Cohen's och barnen jag ska ta hand om heter Hanna 3 veckor, Astrid 3 år, Axel 5 år, Vera 7 år och Kajsa 9 år!

Ska bli riktigt roligt, äntligen börjar saker och ting gå åt rätt håll!

Detta firar jag med att lyssna på Bonda Do Role - Solta O Frango. Då blir man lycklig!

Tills dess ska jag försöka hitta någon sorts inkomst och underhållning.

Ha det fint hörrni!
puss Hbing

Kommentarer
Postat av: Louise

hehe vad bra! puss & kram

2010-07-25 @ 17:52:09
Postat av: gamle bing

Trevligt, trevligt, nu blir det billigare för mig endast fru bing att försörja. Lycke till i Londona o njut av semestern. Hälsa bman. Ta en pint för mig någon kväll på puben. Love

2010-07-25 @ 22:55:09
Postat av: Hbing

Nu tycker du att du är bra rolig va!? Kom du hit och ta en pint med mig istället!! Älskar dig. puss

2010-07-25 @ 23:30:07
URL: http://bmanohbing.blogg.se/
Postat av: Lois

LOVELY!!



Fasen vad nice Johanna, allt löser sig alltid till slut! :)



Jag tycker du ska softa tills du börjar jobba för med fem barn att ta hand om behöver du vara utvilad!



Heja heja!

PUSS

2010-07-26 @ 22:32:59
URL: http://laureniuslouise.blogg.se/
Postat av: Herbing

Vad roligt !!!! Grattis Johanna och lycka till

2010-07-27 @ 16:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0