Dag 5...Det är kanske dags att ni får veta vart vi bor

Heej igen!
Yes, jag är uttråkad, tackar som frågar!

Här kommer våran adress följt av en lista på saker vi behöver, vill ha och suktar efter;

Flat 267 Sulivan Court
Broomhouse Lane
London
SW63DW

Textilgarderober (lätta att flytta)
Tejp
Häftmassa
Fläkt
Osthyvel
Matlådor
DL-mått
Högtalare
Intex Queen Size Pillow Rest luftmadrass med inbyggd elektrisk pump (den väger bara 8,7 kg!)


MEN VA!? Nu har ni ju vår adress...skicka, skicka ;)

Det finns säkert en massa andra saker vi också vill ha, till exempel I-phones, men DET ÄR ORIMLIGT som Kishti Tomita själv skulle säga.

Vill ni att jag ska skriva vår matlista också!? Nääää...tror inte det va? Kan man skicka kycklig på posten?

Något att fila på tills nästa gång.
Tills dess...spread the love - Det är ju trots allt International Kissing Day här i G.B idag.

Kommentarer
Postat av: Katla

Tror inte man får skicka käk, de är ju kinkiga med vad man tar in osv. Hade jag pengar och ett jobb hade jag kunnat skicka en osthyvel däremot.

2010-07-07 @ 01:00:18
URL: http://averagerob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0