Dag 8 (tror jag)

Jag tror en av fiskarna är döda. Antingen det eller så är han på semester... Mycket mystiskt. Fick ett samtal från Herbing igår att den guldiga fisken inte mådde nå bra. Så OM han e död innebär det att han levde i ca 24 timmar i sitt nya hem. Stackarn!

På tal om semester, JAG HAR SEMESTER!! Drar till Sverige om bara några timmar. Läste nyss på fb att min finaste vän Åsa kommer hem också. JAAAAAAA! Kan inte bli bättre.
Lite lessen såklart att jag inte får träffa Matt eller Hbing på 9 dagar. Men vi överlever, det här klarar vi. :)

Anyway, ska äta frukost och packa det sista. Måste även hitta ett ställe att skriva ut biljetter på. I know, I know, ute i sista minuten men det löser sig alltid.


Ha det nu så bra så hörs vi snart igen!

JB

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej JB, du lurade mig ordentligt igår trodde att du hade födelsedag, jag vet ju att du fyller år samma dag som Oscar.Ha en trevlig semester i Sverige.

Hälsningar Sussie Anders och Lilla Mormor

2010-07-09 @ 18:20:09
Postat av: johanna

LILLA MORMOR! Men ge henne en STOR kram från mig :) PUSS

2010-07-10 @ 00:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0